tisdag 5 april 2011

GRATTIS MATTIAS!

TISDAG 110405:

I dag fyller mattias år... GRATTIS!!
Jag bakade en tårta igår som jag tar med mig hit till studion. När jag kommer hit får jag veta att Veronica också har bakat en tårta... jisses, det blir att rulla ifrån studion idag.
Han får presenter också. En bok och en båt. Kan det bli bättre?

Mattias hade med sig en present till oss andra i studion också. En Red Bull kyl med tillhörande dryck.
Trötthet = puts väck!
                          SLUTGÄSPAT!

Efter en mustig "frukost" och en test av present i Chris pool kör vi igång med nästa låt.
Det är en låt som föddes ur ett vackert plink som krille komponerat.
Vi snickrar och trixar tills vi är nöjd. det blir några timmar både före och efter lunch (sushi som chris bjöd på) men till slut så... Den blir tung. Det gillar vi.

Nu blir det en tårtbit till och sen blir det hemgång.
Syns i morgon.
//t.

1 kommentar: